مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-11بين الملل

لیبی| نیروهای حفتر آب و برق طرابلس و حومه آن را قطع کردند


نیروهای شرق لیبی تحت امر ژنرال «خلیفه حفتر» در ادامه حملات خود به طرابلس پایتخت این کشور، برق این شهر و چند شهر دیگر را قطع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فائز السراج اعلام کرد که نیروهای حفتر گاز جنوب طرابلس را که سوخت نیروگاه برق در جنوب و غرب طرابلس را تغذیه می کرد، قطع کرده و در نتیجه آن برق بخش وسیعی از غرب و جنوب لیبی نیز قطع شد.

مرکز اطلاع رسانی عملیات برکان الغضب وابسته به دولت السراج در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای حفتر روز پنج شنبه گذشته شیر فلکه گاز در منطقه جنوب طرابلس را بستند که باعث ایجاد قطعی جریان برق در بخش های وسیعی از غرب و جنوب لیبی شد.

در این بیانیه آمده است که نیروهای حفتر شیرفلکه گاز منطقه سیدی السائح (جنوب طرابلس) را که برق نیروگاه برق در جنوب و غرب طرابلس را تغذیه می کرد، بستند و در نتیجه آن دو شهر طرابلس، مصراته و دیگر شهرهای جنوبی تحت سیطره نیروهای حفتر در تاریکی فرو رفت.

طبق گزارش شبکه الجزیره ، شرکت برق لیبی نیز اعلام کرد که در تلاش برای احیای شبکه برق است.

از سوی دیگر نیروهای حفتر آب شُرب طرابلس را قطع کردند و برخی رسانه های لیبی گزارش دادند که شهردار شهرک الشویرف که از سوی دولت وابسته به حفتر تعیین شده با هدف اعمال فشار بر دولت وفاق ملی به منظور آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی| نیروهای حفتر آب و برق طرابلس و حومه آن را قطع کردند

لیبی| نیروهای حفتر آب و برق طرابلس و حومه آن را قطع کردند